Annual General Meeting

We are pleased to announce that the second annual general meeting for the Canadian Permafrost Association (CPA) will take place at the 18th International Conference on Cold Regions Engineering and the 8th Canadian Permafrost Conference at the Quebec City Convention Centre , from August 18th to 22nd, 2019.

More details about the conference can be found on their website

To be a voting member at the CPA’s business meeting you must be a member of the association. The board also agreed that memberships paid in 2018 will also cover 2019 so join now.

__________________________________________________________________________________

Nous sommes heureux d’annoncer que la deuxième assemblée générale annuelle de l’Association canadienne du pergélisol (APC) aura lieu à la 18e Conférence internationale sur l’ingénierie des régions froides et à la 8e Conférence canadienne du pergélisol au Centre des congrès de Québec du 18 au 22 août 2019.

Plus de détails sur la conférence sont disponibles sur leur site web.

Pour être membre votant à la réunion de travail de la SCP, vous devez être membre de l’association. Le conseil a également convenu que les adhésions payées en 2018 couvriront également 2019, alors inscrivez-vous maintenant.