Membership

If you wish to become a member  – and we hope you will – please fill out the registration form and send it to Peter Morse secretary@canadianpermafrostassociation.ca. An invoice that includes GST/HST (as appropriate) will then be sent to you by Lukas Arenson treasurer@canadianpermafrostassociation.ca together with instructions on how to make your payment (electronically or by cheque). The Board agreed on the following cost (+ GST/HST) of memberships:

• Regular – $100
  • Student/Early Career (4 years since last confirmed degree) – $30
  • Lifetime -$1500

Please contact Lukas for corporate/institutional/community membership options.

The board also agreed that memberships paid in 2018 will also cover 2019. As a paid-up member you will be eligible to vote at the Annual Business Meeting and to stand to become a member of the Board. Other benefits will come on stream, including a members-only section of the CPA web-site.

_____________________________________________________________________________

Si vous désirez devenir membre – et nous espérons que vous le ferez -, remplissez simplement le formulaire d’adhésion et envoyez-le à Peter Morse secretary@canadianpermafrostassociation.ca. Une facture incluant la TPS / TVH (selon le cas) vous sera envoyée par Lukas Arenson treasurer@canadianpermafrostassociation.ca avec les instructions de paiement (par voie électronique ou par chèque). Le Conseil a convenu des coûts suivants (+ TPS / TVH) pour les  adhésions:

• Régulier – $100
  • Étudiant/En début de carrière – $30
  • Membre à vie – $1500

Veuillez contacter Lukas pour les options d’adhésion corporatives/institutionnelles/communautaires.

Le conseil d’administration a convenu que les adhésions versées en 2018 couvriront également l’année 2019. En tant que membre en règle, vous aurez le droit de voter à l’assemblée générale annuelle prochain et pourrez devenir membre du conseil d’administration. D’autres avantages verront le jour graduellement, y compris une section réservée aux membres sur le site Web de l’ACP.