Membership

If you wish to become a member  – and we hope you will – please click on the links below for online registration:

• Regular – $100 + GST/HST (click here)
  • Student/Early Career (4 years since last confirmed degree) – $30 + GST/HST (click here)
  • Lifetime –$1500 + GST/HST (click here)
  • Corporate / Institutional – $500 (silver) or $1000 (gold) + GST/HST (click here)
  • Community – $50 + GST/HST (click here)

Please contact Lukas Arenson (treasurer@canadianpermafrostassociation.ca) or Peter Morse (secretary@canadianpermafrostassociation.ca) for questions regarding corporate/institutional/community membership options or if you have any other questions regarding the registration.

As a paid-up member you will be eligible to vote at the Annual Business Meeting and to stand to become a member of the Board. Other benefits will come on stream, including a members-only section of the CPA web-site.

_____________________________________________________________________________

Si vous désirez devenir membre – et nous espérons que vous le ferez  – veuillez cliquer sur les hyperliens ci-dessous pour vous inscrire:

• Régulier – $100 + TPS/TVH (cliquez ici)
  • Étudiant/En début de carrière – $30 + TPS/TVH (cliquez ici)
  • Membre à vie – $1500 + TPS/TVH (cliquez ici)
  • Corporatives / Institutionnelles – $500 (argent) or $1000 (or) + TPS/TVH (cliquez ici)
  • Communautaires – $50 + TPS/TVH (cliquez ici)

Veuillez contacter Lukas Arenson (treasurer@canadianpermafrostassociation.ca) ou Peter Morse (secretary@canadianpermafrostassociation.ca) pour toute question concernant les options d’adhésion corporatives/institutionnelles/communautaires ou si vous avez d’autres questions concernant cette adhesion.

En tant que membre en règle, vous aurez le droit de voter à l’assemblée générale annuelle prochain et pourrez devenir membre du conseil d’administration. D’autres avantages verront le jour graduellement, y compris une section réservée aux membres sur le site Web de l’ACP.